Jumaat, 5 November 2010

FREEDOM .

oh mum . tolong la bagi kebebasan sikit . nda minta banyak , SIKIT ja ="= kalau niat mamak untuk jaga keselamatan diri ku nie , jangan la terlampau . aku juga perlukan kebebasan . biar pun sedikit . mamak nda boleh menganggap yg aku nie masih budak kecil lagi . yea aku akui yg aku masih di bawah umur dan perlukan penjagaan ibu bapa lagi . namun semakin ku membesar / meningkat dewasa aku juga inginkan diriku diberikan kebebasan sedikit demi sedikit . aku nda meminta seperti keluar malam or lain2 yg negatif . aku just mw kebebasan untuk aku meningkat dewasa . aku mw abah & mamak pahami aku seperti ibu bapa yg lain memahami anak2 mereka . and one more thing , my mum kalau nampak aku bercakap or bertegur dengan kawan2 lelaki ku dia mesti member pandangan yg tajam kepada ku >,< oh god I REALLY HATE THAT ! [apa lagi kalau dia tahu yg aku sudah ada bf] . so plizz , give me a freedom even a little . just want you tu trust me ini this thing and i will not gonna break your trust on me ;')

p/s : nda bermaksud kurang ajar / biadap di sini . just mw lepaskan semua yg terbuku d hati <3







psst ! thanx sebab baca :)♥

0 comments:

Catat Ulasan

(: Hak Milik Nurul Farhana :)