Rabu, 17 November 2010

I DON'T CARE BHAA ;)

paham kan ? masehh ;)

hey you ! aku nda kesah bh . suka suki hati hata mu la yea sayang ;) go ahead bhaa . tiada siapa larang . bawa la siapa kau mahu bawa . orang bersalah memang begitu , kan ? HAHA sedar2 la bh diri tue . orang sudah tegur bagus2 , nda pandai paham . apa juga yg kau mahu nie ? kau cakap bh face to face janganlah kau mahu sebar cerita palsu sana ! pukimak betul . ingat aku takut laa ?! ptuikkk ! buang karan seja bh kau inie . bikin panas . kalau kau betul , kenapa banyak orang nda suka kau hahh ?? pastu kau bilang aku lagi yg membatu api . punyala semat kau yeaa ! aku nda tahu menahu pun yg dorang tahu tapi dorang tolong lagi aku yea sayang . kesian bh kau nie . kalau sudah salah tue mengaku la , jangan mahu buat2 cerita . sekali di tanyak kedua kali , BOCOR RAHSIA MU YG KAU MENIPU KAN ? haha stop2 la ehh . kau buat begitu kan kau sangka kau menang la , kau hebat laa . kau nda sedar itu cuma menunjukkan kesalahan mu seja . k sayang ? muaxx ;* salam kimak kepadamu .

* to my dear , kalau terbaca jangan lah tanya k .







psst ! thanx sebab baca :)♥

6 ulasan:

(: Hak Milik Nurul Farhana :)