Jumaat, 12 November 2010

sa sukak ? sa benci ? dua2 nya .

macam aku HATE sudah dengan futsal bh . kenapa yea ? mungkin sebab aku banyak buat salah tadi ="= aku nie bukan la hebat . tapi aku try . and satu position yg aku benci sangat . itu bh . . anu . . yg halang gol tue . nanti kalau tembus , kena marah lagi . bapa ku ajar defend ja . striker semua tue ndada . tendang bola pun sa K.O . kin malu seja . and untuk pasukan lawan kami tadi , sorry yea guys kalau kami ada terkasar bahasa atau perbuatan . sometimes nda tersengaja . tapi memang tadi aku ada panas gila laa . tapi sekejap ja . last word from me , SORRY GUYSSS ! --> to my friend and also pihak lawan . .

hope you all read ! --> yg berkenaan .







psst ! thanx sebab baca :)♥

0 comments:

Catat Ulasan

(: Hak Milik Nurul Farhana :)