Khamis, 11 November 2010

SIAL ?






hurm . aku sakit hati sekarang nie d bilang begitu >,< nda boleh ka dia paham perasaan org ? dia pikir dia boleh suka2 saja la cakap org bgtu ? walaowehh :) aku nda melawan sebab aku ingat dia tue kazen ku . tapi DIA SUDAH MELAMPAU ! sampai bilang aku nie "couple pukimak segala , mahu kasi tahu pacik rudy la aku couple2 segala". jadi diaaa ?! apa beza nya sama aku ? kenapa dia mahu masuk campur dalam hal ku sedangkan aku nda pernah masuk campur pun dalam hal nyaa ! dia bilang aku pukimak segala , jadi diaa ? HAHA NASIB BAIK LA KAU KAZEN KU EH KALAU NDA SUDAH LAMA AKU MAKI KAU TUE . aku sabar ja nie . aku nie diajar supaya bersabar dan kalau boleh setelkan masalah tue dulu . tapi kamuu ?! walao fikir2 la ehh . fikir la rasional sikit ! kamu tue di kasih otak untuk berfikir , jadi gunakan la ! ok point nya d sini , kau baca la dari yang aku letak pembuka penutup kata tue yea ---> "..." bayangkan la kalau benda tue jadi sama kamu . nda kamu nyesal ? kalau kamu nyesal bagus la , mksud nya kamu sudah sedar . kadang2 untuk buat org tue sedar adalah dengan kasih kena orang tue balik , kan ?

p/s : kalau kamu terbaca , aku minta maaf . tapi dengan ini ja caranya untuk aku meRELEASEkan geram dan sakit hati di hati ku . aku sayang kamu dua . tapi please la , jangan gara2 ini kita bermusuh . kalau kau masih bpleh berfikir lagi kau fikir la sedalam2 nya . and dalam hal nie aku nda backing siapa2 . FULLSTOP .



lovefromme♥







psst ! thanx sebab baca :)♥

0 comments:

Catat Ulasan

(: Hak Milik Nurul Farhana :)