Rabu, 15 Disember 2010


Haey macam mana la tue yea next year . Best ka ta best . Selama cuti nie , oleh kerana jarang menulis , macam kebas sudah tangan ku nie kalau pegang pensel lama :p Wahaha . Gilak eh . Lepastu macam mana la tue cikgu2 nya . Kalau cikgu yang sama ok juga . Ini semua yang "teettt" . HAHA

And satu nie yang paling aku takut =__= LAPTOP ! Masih adaka laptop nie next year ? Manala tau kenak simpan ? Waaa tanak tanak tanak ! Aku mahu besayang2 sama laptop nie . Tamau aku dia kenak ambil . Nanti nanges dia . Aku pun ikut nanges nanti .

Kalau nda kenak ambil , SYUKUR ALHAMDULLILAH :) Sanggup aku merayu supaya nda kenak ambil . And berazam [ sehh kununnn ] supaya dapat banyak2 A dalam PMR [ baru PMR , ahaii ] . Kalau kenak ambil , ntah la boleh belajar ka nda . Tiada semagat sudah tue kali .


*aha teda laptop pun bleh hilang semangat xD sandi sandi sandi*




psst ! thanx sebab baca :)♥

0 comments:

Catat Ulasan

(: Hak Milik Nurul Farhana :)