Jumaat, 17 Disember 2010

Yeye sa keringg =__=

Uwarghh ! Kering nya aku tadi . Super duper muper keringgggg ! Benci nya aku kalau teringat . Ketawa pun ada , sedih pun ada . Macam orang gila sudah oo . 


Depan dorang lagi tue . Walao sandi sandi sandi sandi sandi sandi ! T__T  Eik tapi , gara2 dorang juga tue . Kalau nda semua berjalan lancar . Eishh budu bh kau Nurul Farhana . Pengajaran tue buat kau . Next time beringat2 . Nasib baik teda apa2 yang terjadi . Cukupla mendengar dorang SEPARA ketawa .


Sesampai seja aku di rumah , aku terus la ceritakan sama adik ku nie . Tahu apa dia buat ? Dia ketawa kan aku ! Punyalaa . Sudah kering makin kering lagi . Haey watahelll ?! 

                      

Tapa tapa ... Sabar kau Farhana sabar . Tarik nafas , hembuss ~ Tarik nafas , hembuss ~ K stop stop , mencarut sudah kau nie . Ehem . Tapi rupanya walaupun begitu , caring juga dorang sama aku yea xD Sangka nda . Hehe . Lepas kejadian tue , dorang sms aku . Dorang tanya aku ok ka nda . Risau kununnn [ padahal sudah ketawa tebahak2 ] Elehh . And aku reply la msg dorang mengatakan yang aku ouke2 sejaa :) [ tapi buat muka menguluk coz sudah malu brabes ] . Aku rasa kalau kamu di tempat ku , mesti kamu malu juga tue . Itu yang tahu malu laa , kalau yang ta kesah tue kali nda la . Hehe .


* Nway hal yang mengeringkan tue ta payahla tahu [ macam juga mahu d tahu xD ] Hehe :p*





psst ! thanx sebab baca :)♥

0 comments:

Catat Ulasan

(: Hak Milik Nurul Farhana :)