Ahad, 30 Januari 2011

If I have RM100 ~

Entry for the day ! Hee (; Tadi masa pergi ke blog Cik Eqa ada pulak ternampak kontest yang kira menarik  nie . Bosan so ikut ja laa . Nda papa kankankan ? Hee :D


Syarat2 contest ni ..

1) Upload pic barang yang anda idamkan.
2) Nyatakan sebab anda mahu kan barang tersebut.
3) Follow my blog aunimiyukie ( nak ramaikan kwn2 )
4) Buat entry tajuk " If I Have RM100~ "
5) Letak banner di side bar blog anda dan link kan terus ke entry ni.
6) Tag pd 3 kwn yang lain.
7) Jangan lupa tinggalkan comment n link anda slps itu..

Tarikh tutup : 10 February 2011

1 .

2 .
Actually aku ada minat satu benda nie , dia punya kegunaan macam sweater , tapi bukan sweater , and ada setengah nya tidak berbutang di tengah . Benda tue untuk kegunaan luaran saja . Panjang , and semestinya CANTEKK . Tapi aku pun ndatau apa namanya =,= [kasian bhaa] Hee . Dia punya harga kalau di sini around RM80 - RM90 gitu . Kalau aku tahu namanya boleh juga letak di sini . TERsuka pun sebab tengok orang lain pakai . Huahua (; 

Jadi dia bilang mesti mahu letak gambar kan .. So aku mahu kasutttt ! Yea converse . Mahu mintak beli yang baru nanti kenak marah lagi oo =,= Sebab balik-balik kalau jalan kasut ja yang di beli :P Lagi pula kasut converse ada berapa sudah di rumah .  Pehall ? [tetiba] Hehee . Aku beli banyak-banyak sebab mahu kumpul ! Biarpun nda di pakai (; 



Well kasut tue nda semestinya converse , yang penting ada ala-ala macam begini . Hee . Around RM40-RM70 gitu . 

3 .
Follow blog Aunimiyukie ? 
Sudahh (;

4 .
Buat entry pasal nie ? 
Sudahh (;

5 .
Letak banner ?
Cemana tue . Hee . Begini seja pun ok la bh kan .

6 .
Aku tag kan to ;

Yang selebihnya siapa mahu just ambil okee ! (;

7 .
Tinggalkan komen and link ?
Otw niee . Hee :D

Semua sudah setel . Chaoo ~ :D

psst ! thanx sebab baca :)♥

2 ulasan:

(: Hak Milik Nurul Farhana :)