Jumaat, 7 Januari 2011

Jarang online );

Heyp ! Beberapa hari sudah aku nda unlen nie . Rindu gilak sama nie blog )'; 
Tapi sian bh kan , tidak boleh sudah unlen =,=
Boleh kali , tapi nda boleh selalu .
Sekali seminggu ja kali .
Warghh tensyenn joo ! 
Ndapa ndapa , untuk kebaikan ku juga .

Tahun nie aku rajinn ! For the first time semua kerja rumah ku siap , walaupun yang mahu di hantar minggu depan punyaa . And yeaa AKUSUKAMATHSS ;) Kalau tahun lalu cikgu keluar ja dari kelas , terus jalan merayau-rayau . Sekarang , duduk diam seja di tempat duduk buat kerja yang belum siap . Ahaii [bangga xD] Sebab itu memang sudah jadi azam ku .

Ohyea satu lagi sebelum aku off . AKU BENCI ORANG YANG SUKA TABUR CERITA MACAM-MACAM ;) Apa lagi yang palsu . Setiap orang yang buat jahat pasti ada balasannya . Semakin kau buat semakin orang tahu perangai mu toee . Bh kasih tahu la sama semua orang . Biar anda puas yea ;) Aku ta boleh larang . Siapa la aku nie kan . Tapi ingat , dosa kau yang tanggung . Aku doakan seja la supaya kau sedar DIRI dan sedar APA YANG KAU BUAT . Ok ? Ok ! Bye sa sayang kau penabur ceritaa palsu ;*


psst ! thanx sebab baca :)♥

0 comments:

Catat Ulasan

(: Hak Milik Nurul Farhana :)