Jumaat, 25 Februari 2011

Budu-budu

PERINGATAN 
jangan baca kalau meluat , kalau nda suka . 
tiada paksaan . 
chaoo ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

FcUK mu setan . Kalau nda tahu apa-apa jangan cakap macam-macam . Kimax mu tue melebih . Peduli apa aku weh ? ADA AKU KESAHHH ? Sorry la yea . Orang-orang macam kau nie takde mase nak layan der . Kenapa la juga kalau aku sombong ? Daripada di bilang gedik melayan kamu . Eih ndala yea . Tolong laa~  

Tapii , kalau aku di tegur aku layan juga kan ? Bukan aku nda layan . So faham-faham la yea . And lagi satu , MULUT mu tue bh eh , nda tahu malu nya . Palis-palis la juga jangan ja aku begitu =,= Kau main sedap mulut ja . Perkataan yang keluar dari mulut mu tue KOTOR . Baru melibatkan orang lain . Kenapa nda di ajar ka kau ? Kesian bh aku . Serious nda main-main ;) Kesiannn sangat . Bersyukur la kau ada orang kesian sama kau yea . 

Kau tue nampak ja hebat . kau tahu ka orang yang nampak TERLAMPAU hebat tue la yang paling lemah . Kebanyakan nya la kan . Kau jangan pikir kau terlalu kuat bh . Jangan pikir terlampau hebat . Ingat tuhan bh weh , ingat Allah , ingat pencipta mu . Jangan terlampau over . Kalau Dia mahu kasih mati kau nie malam konfirmm , mati sudah kau . Kau pikir kau kuat mengantam kau kuat betul sudah ?  Orang yang paling kuat mengantam tue la yang sebenarnya lemah coz nda dapat tahan perasaan . Aku pun bukannya perfect , bukan trep kuat apa , tapi aku nda melebih cam kau . Aku di sini bukan mahu umpat kau , tiada masa la yea mahu mengumpat . Bikin tambah dosa . 

Btw kau siapa ku oo aku mahu takut . Kawan ? Family ? Huh ? LOL xD Bodoh . Once again , Fcuk you .

*kau melutut mintak maap pun belum tentu aku maapkan kau . Lelaki dayus*

psst ! thanx sebab baca :)♥

0 comments:

Catat Ulasan

(: Hak Milik Nurul Farhana :)