Khamis, 3 Februari 2011

mata ku sakit , merah [tidak tahu puncanya]
kaki tangan sakit [pergi gym :P]
dannnnn 

*
*
*
*
*
*
*
aku ngantok laa 

aku hilang mood / teda mood / badmood / merepek mood =,= 
pokoknya NO MOOD laa !

harap-harap seja la mata ku ok esok 
sebab makin teruk oo =,=
lepas pulang gym la nie
ntah kenapa 
kalau makin teruk , alamatnya kenak pergi klinik la =,=
mak aiii bencinya aku 
rosak program ku mahu ke kompleks lagi esok 

aku harap mata ku nie nda teruk betul
sebab SUMPAHH 
nie first time mata aku jadi begini 
ntah termasuk menatang apa 
punyalaaa 

btw aku mahu tukar lagu tapi netaw lagu apa . lupa sudah tajuk lagu tue . bukan lupa , nda tahu tajuk :p 
hee . gudnyte wehh .



*offline ! jarang online ! jarang update ! harap maklum ! :)*


psst ! thanx sebab baca :)♥

0 comments:

Catat Ulasan

(: Hak Milik Nurul Farhana :)