Rabu, 9 Mac 2011

Aku mahu studyy :) Bagus kan ? Huahuaa


Naa . Mati la juga . Esok start sudah ujian . Baru ujiann =,= 
Belum study lagi nie . Serious . Belum .
Sebab hati ; otak ku membilang "lek kau baru cacingan punya test nie"
[BOLEH BLAH LA LUE] 
Tapi harap harap ja la esok boleh jawab dan pass . 
Sebab kenapa ? Sebab mama aku pun tak tahu yang aku ada test esok . 
Siapa la bh yang mahu kstau kan . Orang baekk ja tue . [aku megaku aku nda :P]
Kalau keputusan aku bagus , dengan bangga nya aku tunjuk paper hakuu tuee . [boleh blah punya ayat]
Tapi kalau nda , dengan rahsianya juga aku bakar paper tue =,= 
So kesimpulannya , bagus start baca buku sekarang . Biarpun sikit yang penting ada baca , kan ?
Naa lipas di atas siling ku pun setuju xD

So , lets chaoo~ ;)

*esok subjek BC + BM + BI + KH*
 

psst ! thanx sebab baca :)♥

0 comments:

Catat Ulasan

(: Hak Milik Nurul Farhana :)