Khamis, 10 Mac 2011

Aku sakit kepala gara gara paper M3 tadi yang macam !@#$


Tadi last paper . Alhamdulilllah boleh juga dijawab . Tapi ada dua paper nie yang aku takut =,= 

1) Science . Sebab aku TAKTAHU pun itu subjek pertama . And aku TAKDA pun baca buku . Aku sangka agama >,< And tadi sampai lambat di sekolah , so tidak sempat mahu tanyak subjek apa first and tidak sempat juga mahu baca buku . Serious banyak kosong di paper tue sebab BUNTU . Aku baca subjek lain subjek yang lain pulak keluar . Aku pun macam , what thee F . . =,= !

2) Mathematics . Nie la subjek kegemaran aku dari DULU sampai SEKARANG . Dari sekolah rendah lagi . Tapi selepas menjawab soalan tadi tue , terfikir aku samada subjek nie still akan menjadi subjek faveret aku atau tidak . Serious . TERSTUCKK otak ku secara tiba tiba time menjawab tue . Sebelum nie memang cikgu ada bagi amaran , soalan yang dia bagi lagi susah dari PMR and selama nie TAK PERNAH ada orang lulus . Kalau ada pun satu orang ja laa ~ Dia punya soalan tue , memerlukan lebih dari 5-7 minit untuk di paham =,= Sudah la masa yang di bagi hanya 40 minit . Dengan soalan yang kira banyak and susah tue . Perghh boleh pengsann . Aku terus terang la , memang aku kurang suka sama nie cikgu tapi memandangkan dia cikgu and aku hormat dia and aku suka cara dia mengajar yang start ja dia bercakap semua terdiam kaku mulut ternganga mendengar dia mengajar . Memang powerr la . 

Mathematics ku nyawa nyawa ikan . Kalau dikira secara peratus . Aku hanya buat 30-40 peratus je . Aku banyak skip soalan yang susah . And bagi kelas kedua di depan memang sangat sangat sangat sangat mengkhuatirkan . Tapi lantak laa . Aku malas mahu ingat semua nie balik sebab hanya mendatangkan stress di otak . Perjalanan ku masih jauh [insy'allah kalau masih hidup] . So biarlah yang akan datang aku buat lebih baik lagi . 

Chaoo~

psst ! thanx sebab baca :)♥

3 ulasan:

(: Hak Milik Nurul Farhana :)