Sabtu, 5 Mac 2011

Hari Merentas Desa .


Hari nie hari yang sangat memenatkan =,= Tau tak ? Aku lari bebb ! Lari ? Yea aku lari [maka banyak berjalan] . Sudah la aku ATHMA [err betulka begitu ejaan nya ?] mahu juga ikut . Hahaa tapi best laa ;) 
First first ja mangat mahu berlari , paling depan lagi tue . PALING . Hahaha [trep atlet bh xD] Well sebenarnya kawan kawan ku yang mangat . >Pika Bella Liza< 
Kalau di ingat balik kan , memang lucu laa . First sama sama , last last terpisahh . Hahaha . Sebab c Liza sama c Bella TERlampau laju . Eleh dorang senang la . Bella atlet okay ? Tapi dia atlet semputt xD Ala sorry Bella . Heee

Ok aku bagi plot la yea ;

1) Mula ja , kami berempat >Aku Pika Bella Liza<
2) Lari punya lari jalan punya jalan , tinggal aku berdua ngan c Pika =,= 

3) Pastu mahu dekat checkpoint yang pertama , terjumpa c Sheyra . Haha jadi bertiga laa ;D

4) Kami lari , jalan , lari jalan . . But oleh kerana c Sheyra nie sakit , kami jalan ja la ;) [jadi nda juga aku semput]

5) Otw perjalanan , potpetpotpet , c Bunga lagi ikut [budak form 2] . Jadi balik kepada 4 la :D

6) And then balik lagi kepada 3 . Time tue kan ,c Bella miskol . Alamakk . Hahaa . Teringat terus dia bilang "kalau kamu nda lari ku tumbuk perut kamu yea xD" LOL

7) Lari punya lari jalan punya jalan , limpas checkpoint semua , sampaiii laa ;) Yippieee !
Tertinggal dorang Aizee xD

But tahu tak ? Dia punya jalan berpusing derr . Banyak roundabout and simpang simpang . Yala aku nie bukan ATLET . Bakat aku bukan kearah situ :P Tapi insy'allah kalau tahun depan ada lagi , aku kasih laju lagi speed ku nie . Huahuahua [peraasan mw mampuss !] 
Paling lucu la tadi , aku sanggup buang minuman ku semata mata untuk meringankan beban di tangan . And time tue juga aku rasa aku mahu buang ja handphone ku dan BERKAKI AYAM . Aku rasa tadi berat yang paling beban ialah kasut ku . Fugg . Macam berat betul mahu lari . Tue la terlampau pandai pakai kasut begitu . Sudah di kstau pakai kasut sukan . But ppa ja la sudah juga berlalu . 

And aku menunggu tue HARI GURU tibaa ;)))

psst ! thanx sebab baca :)♥

2 ulasan:

(: Hak Milik Nurul Farhana :)