Khamis, 21 April 2011

Aku lapar balik terus terjadi la roti nie


Tadi suddenly aku lapar balik .
Aku tidak mahu makan nasi so aku cadang mahu makan roti .
Aku chek di exbox [peti sejuk] aku ternampak chessdale .

"wahh cam sedap pulak"

Ala nampak ja macam sedap tapi rasanya lain =__= bagi aku la . 
Aku nda tahu mahu campur apa lagi dalam roti tue .
Oleh kerana bosan dan lapar , aku buat la roti yang tidak berapa sedap dan menyelerakan nie xD


first aku letak separuh bahagian chessdale 
[aku buat begitu sebab lain rasanya]


pastu aku letak susu teko di bahagian sebelah
[org rumah aku panggil begitu]


lepastu aku dengan gila gilanya menabur milo di seluruh roti tue xD


lepas sudah siap semuanya , aku makan la . hahaha 



Kalau mahu tahu rasanya macam mana , try la buat xD 




psst ! thanx sebab baca :)♥

0 comments:

Catat Ulasan

(: Hak Milik Nurul Farhana :)