Rabu, 7 Disember 2011

Twilight punya pasal

HAPPY MOOD 


they make me feel in love with them ;') well, semua org pun rasa begitu ahaa

Ehehe ;D 
Tadi semalam kan , aku tengok cerita Twilight 1-4 .
Semuanya dalam satu malam . 
Heeeeeeeeeee ;) 
Biarpun ada yang sudah tengok sampai banyak kali .
Tapi best kannnnn ? 
Tengok si Edward & Jacob xD HAHAHA [gila]
Aku suka tengok cerita yang aku suka banyakbanyakbanyakbanyak kali :P 
Tidak akan bosan punya la ! 
Nanti aku mahu tengok lagi .


Ok aku tahu bunyi nya macam ketinggalan tapi ini kan blog , this is a place where people express or share their story and feeling with others . 
So , biarlah ketinggalan sikit kan yang penting happy .
Sebab selama nie aku bersedih ja .
Terlampau pikirkan banyak benda dan juga orang lain . 
So now it's time for me to make myself happy , and for once , never thinks of others .


*I know im sound like im selfish but don't get mistake here -I am not =,= And btw , aku bukan gilakan Twilight pun . Minat ja ;) NORMAL LA BH KAN PEREMPUAN hehe xD 



psst ! thanx sebab baca :)♥

0 comments:

Catat Ulasan

(: Hak Milik Nurul Farhana :)