Ahad, 26 Disember 2010

Kemaren ..

Hey penat nya aku kemaren . Uncle ku nikah , pastu sanding . Orang lain yang kawen aku pun sibuk . Bangun seawal jam 6 =_= . Tidur selambat jam 1 . Well ~ Mata pun bengkak . Sudah begitu dilanda jerawat lagi ! Memang tension laa .

Hehe . Aku bangun awal - awal macam aku yang mahu kawen kan ? Maka , kenak paksa bangun >__< Ee bhacat . Sebab kami bangun awal senang ja . Sebab kereta kami di pakai untuk membawa si pengantin lelakiii :) So bapa ku yang bawa . Huu bestt . Banyak kali sudah naik satu kereta sama pengantin . Macam aku yang kawenn [perasaannn xD]

Sepatutnya kan hari perkahwinan tue hari yang membahagiakan . Betul kankankan ? Tapi tadi , err . Hee aku rasa takyah la cerita . Nanti malu tue orang . Tapi salah orang tue juga . Gelaran apa tapi perangaii , ek elehhh . Dia yang salah pastu trep apa lagi . Nasib baik uncle ku yang lain tiada [yang pengonar] . Kalau nda , masak la tue orang kanak goreng . Uncle ku yang kawen tue nasib sabar ja .

Heyyy ! What goes around , comes around . Ingat mu etoee ! Tapi entry nie bukan mahu cakap pasal itu . Takde kuase denn . Em kemaren best memang best , cuma kurang member laa . So kurang best ;( Yang abang - abang sepupu ku pun , time kami mahu pulang sudah baru dorang datang . Haeyyy .

Walaupun begitu , aku ada sertakan sedikit gambar untuk entry kali nie . Tapi ta suma la . And aku kali nie kurang tonjolkan diri dalam bergambar sebabbb , PIMPLE ! Perghh sakit nya hati . Cepat - cepat la kau hilang yeaa , sebelum ku kacau :p Mengamuk sai nie .

*
*
*
*
Naa nie gambar - gambar nyaa 

T'gambar separuh :p Haha . 

Si budakecil :p Baby ..

Kazen ku , Myza :)

Ta tahu siapa gambar nie . Photographer kali .

Kakak sepupu yang paling tua [sebelah mama]

Myza .

Family .

The pengantin .


Them

C Ein :p Buzy b'sms . 

Ein & Myza 

Bahaha xD Mukak stim lagi tue . Betul2 teda mood . But lantak laa .

Ein & Ira 

Nijam .

Ehem2 . Sebenarnya kan banyak bh lagi . Tapi malas :p Hehe . And sa punya mukak hancurr ! Nampak ituu pimple maa . And kazen ku banyak yang menghilang . Sebab tempat tue panas , so aku pun ta tahu mana dorang pergi . Kami - kami nie yang perempuan mesti duduk diam [sopan kunun] . BLWKKKK ! Hahaha . 

*C Jira & Nana ta datang . Kalau nda jahanam tue majliss xD*

psst ! thanx sebab baca :)♥

0 comments:

Catat Ulasan

(: Hak Milik Nurul Farhana :)