Rabu, 22 Disember 2010

Sekolah ..

Ta lama sekolah . Dan rutin harian ku akan berulang berulang berulang dan berulang . Tapi best juga la . Daripada cuti panjang , nda kemana2 . Di rumah bikin kasih gemuk seja . Makan tidur mandi online , makan tidur mandi online .  Kalau sekolah boleh juga lepak dengan kawan2 . Hee kankankan ? 


Em memandangkan hari persekolahan nda lama lagi , so baju sekolah , kasut dan yang lain2 sudah pun di beli awal2 . Ahaa . Cuma pen2 ja yang belum . Nanti la . Penat sudah tadi berjalan . Biarla tue last . Em buku2 kerja pun sudah , cuma buku teks ja nie belum =__= Ngehh tahun depan baru ambil . Sebab banyak buku aku hilangkan xD haha . Buku2 tue hilang bukan salah ku ;( Buku agama ada orang curi [ xial punya olang ] , sains praktikal + vol 1 + vol 2 hilang di rumah . So jumlah nya 4 . Nasib baik mathematics orang yang pinjam tue kasih balik . Sebab aku pun kadang2 terlupa siapa2 yang pinjam buku ku . Nasib baik la kan ? Ehe .

Nway yang sains tue bukan aku yang salah . Nda pernah aku bawak tiga2 buku tue pergi sekolah . Bukan sebab malas , cikgu nda suruh bawak . Nda di guna juga . So dari la bulan satu , sampai time mahu kasih balik buku , aku ta tahu la mana buku tue menghilang . Tapi yang pasti aku ta pernah bawak tue buku keluar dari rumah . Nie la bh cikgu =__= , kalau ta di pakai tue , ambil la balik . Sia2 ja di pinjam kalau nda di guna . Berhilangan aku juga yang kenak . So duet melayanggg . Apa lagi , kenak bebel laaa . Pehhh sakit talinga & kepala ku .
 

Tapi macam nda logik kan ? Macam mana buku tue boleh hilang kalau nda pernah di bawak kemana2 . Satu rumah sudah di cari , tapi tiada juga . Haeyy malang nya nasib . Jangan2 ada antu curi buku kot . Well , dorang pun belajar juga kali xD 
--> sa pun mw studyy . wekk .

Ehem2 . . So kesimpulannya , tahun nie aku akan usahakan jaga buku aku baik2 . Taknak aku berhilangan . Kenak bebel terus aku jua yang sengsara . Letak kapas pun ta boleh lawan . Wahaha . 


*tapi best lagi la orang yang sudah nda sekolah . dorang boleh kerja , jalan , nda berhadapan sama buku . hurmm . cepat2 la masa tue datang sama aku . ngehehe . ta sabar rasanya* 

weee ~

psst ! thanx sebab baca :)♥

0 comments:

Catat Ulasan

(: Hak Milik Nurul Farhana :)