Ahad, 20 Mac 2011

Aku nak makan pizza ! :(


Rasa macam mahu makan pizza pulak .
Last makan minggu lalu .
Berbunyi sudah perut ku nie ;(
Sudah la sakit sekarang .
Pizza ja kali yang ngam di perut ku .
Mahu kstau sama mum ku tapi nanti apa pulak dia =,=

Aku : Makkk yuk kita makan di pizza ! Mengidam sudah =,= 
My mum : Bila masa kau mengandung ? Balik balik pizza . Setiap bulan macam mahu tiap  minggu kau beli .
Aku : Manada :P Jarang jarang . Kalau beli pun bukan pergi sana . Main order ja pastu makan di rumah .
My mum : Hurm tengok la kalau ada masa , tue la badan mu makin berisi . 
Aku : Yealaaaaa :P

Lol . Aku kurus salah , aku mahu gemuk pun di tegur . Bila tterlampau kurus semua pakcik makcik ku bilang "kasih isi la bh badan mu tue , nanti kenak tiup angin sikit terbang sudah" . Bila sudah berisi sikit kawan kawan ku pulak bilang "wow Farh , ada lemak sudah SIKIT . hahaa xD diet la kauuu"


Aku bingung sekarang =,= 

psst ! thanx sebab baca :)♥

0 comments:

Catat Ulasan

(: Hak Milik Nurul Farhana :)