Ahad, 20 Mac 2011

Aku penat hari ini ..


Hari nie aku dapat paper Mathematics , Science , Agama , Sejarah =,=
Antara banyak banyak paper tue Mathematics la yang PALINGSSS meletop .
Bukan sebab aku tak belajar [well adalah cikit] , tapi sebab soalan nya susah , 
Lepastu dia punya masa pendek lagi . Fug .
But its okay la kan [hahaa] . Belajar dari kesilapan . 
Lagi pulak ini baru ujian . So tak perlu la aku mengtensionkan diri ku memikirkan paper tue .
Nanti akan datang just buat lebih baik lagi :)

Sej ---> Ok la .  
Sc ---> Kira ok la juga bagi orang yang tidak sempat baca buku seperti AKU ! Haha . Sebab ada lagi yang lebih bawah dari aku ;P Aku pertengahan kay . Lolololo  
Agama ---> Pun ok juga :) Ada 3-5 soalan ja yang salah . Hehe . 

~makin suka aku guna BLOCKQUOTE nie . huahua~  

Kesimpulannya , aku akan kurangkan masa bermain dan semua semua yang kurang bermanfaat tue untuk mendapat keputusan yang lebihhh . . . ok . 
Dan aku mahu start sudah tusyen nie . 
Terlampau lama sudah di tunda .

Esok pakai tudung [sebagai peringatan], nanti marah si Sheyrr sama aku =,=
Lagi pulak memang lama juga sudah aku mahu pakai .


*hari nie banyak homework =,= correction semunya . fug . tiada masa mahu tidur*

psst ! thanx sebab baca :)♥

0 comments:

Catat Ulasan

(: Hak Milik Nurul Farhana :)